Support Toolkit 1.0.5 (český překlad)

Potrebujete preložiť mód, či hack? Pomôžeme vám

Moderátori: JanoF, Moderátori

Support Toolkit 1.0.5 (český překlad)

Poslaťod leschek » Sob Nov 26, 2011 12:00 am

Čeština pro Support Toolkit 1.0.5

Asi jeden z neužitečnějších nástrojů pro administrátory fóra, který funguje jako druhý administrátorský panel. Support Toolkit (STK) může zachránit vaše umírající fórum, opravit databázi, strukturu fóra, dokonce i obnovit smazané uživatele atd. je toho docela hodně. Navíc ho není třeba složitě instalovat,ale stačí ho zkopírovat do hlavního adresáře fóra (jediný, co se může nainstalovat, jsou odkazy na STK v ACP a na spodek fóra).

Překlad si můžete stáhnout tady - najdete ho úplně dole (a je to dlouhej příspěvek). Nahoře je popis funkcí jednotlivých nástrojů a jejich screenshoty.
Jazykový balíček se nedává tentokrát do složky "root\language\cs" ale do složky "root\stk\language\cs"

Poznámky k překladu:

Protože nejsem programátor a překládání mělo spoustu technických termínů, nejsem si jist, jestli jsem všechno přeložil správně. Normálně by to asi nevadil, ale vzhledem k tomu, že některé nástroje v Support Toolkitu můžou poškodit fórum, byl bych rád, kdybyste mi dali vědět, pokud najdete nějaký problém v terminologii, pravopisu, nebo i v případě, že je všechno v pořádku.
Následuje seznam slov, slovních spojení a vět s nimiž jsem si nebyl jist (první je soubor, ve kterém problém je, pak řádek, ang. originál, můj překlad a poznámka):

• stk\language\cs\common.php
    48 - "Emergency Repair Kit" - "Sada pro nouzové opravy", ale možná by bylo lepší "Kit nouzových oprav"?
    69 - "Incorrect class in: stk/tools/" - "Nesprávná třída v: stk/tools/", ale nevím, jestli se slovo "class" překládá.
  • stk\language\cs\tools\admin\reparse_bbcode.php